Новий погляд на місію виробника сухих сніданків AXA та Start

Анна Зарицька, директорка з маркетингу, нових продуктів та стратегічного розвитку Lantmannen AXA, розповідає, як 2022 рік змусив сфокусуватися на нових цінностях та змінити комунікацію з клієнтами.
Читате повне інтерв'ю за посиланням: https://bit.ly/3veKRA5

 

Читайте також

ШВЕДСЬКА ЯКІСТЬ ВІД LANTMäNNEN

AXA – міжнародний бренд, що розпочав свою історію у 1890 році в Швеції, а сьогодні є частиною великого скандинавського холдингу Lantmännen. Lantmännen – лідер у Північній Європі в галузі сільського господарства, виробництва харчових продуктів, машинобудування, біоенергетики. При виробництві харчових продуктів головними принципами роботи Lantmännen є висока якість та натуральність сировини, виробництво без штучних добавок та консервантів. Не випадково символом Lantmännen є паросток – символ життя. Адже ми беремо найкорисніше від землі та створюємо умови для повноцінного життя, виготовляючи безпечні та високоякісні продукти харчування.

AXA – міжнародний бренд, що розпочав свою історію у 1890 році в Швеції, а сьогодні є частиною великого скандинавського холдингу Lantmännen. Lantmännen – лідер у Північній Європі в галузі сільського господарства, виробництва харчових продуктів, машинобудування, біоенергетики.

Дізнатись більше
+++